I subscribe to more food magazines than any non-obsessed person could fathom and I'm sometimes surprised by how often they mirror each other. Now, if pressed, I could give you a philosophical rundown of how each magazine is different from its competitors, but that's not the point. November issues always have a turkey on the cover. No surprise there. December is often cookie-focused. Again, duh. But what I really like is the almost certain inclusion of butternut sqush soup at least once a year. No, this isn't an actual fact, but a quick search of my favorite food magazines shows I'm onto something:
Curried Butternut Squash Soup Bisque - Bon Appetit, Feb. 2007
Gingerd Butterut Squash Soup with Spicy Pecan Cream - Food & Wine, Nov. 2007
Butternut Squash Soup with Apple and Smoked Cheddar - Food & Wine, Feb. 2007
Roasted Pear Buttenut Soup with Crumbled Stilton - Eating Well, Oct./Nov. 2006
Butternut Squash Soup with Apple and Bacon - Fine Cooking, Oct./Nov. 2005
And those are just from the last year or so... Now, there's a clear prejudice toward using butternut squash, but I have fond memories of acorn squash from my childhood and so that's the one that I keep coming back to. We normally ate it microwaved or baked with brown sugar. It was delicious, for sure, but always seemed like dessert to me. Now, even though I don't want to eat sugar for my vegetable, I still can't get used to eating the squash in more savory preparations, so I compromise and try to make a less sweet version.
My squash soup is a thick puree of roasted acorn squash and apple. I add a few other ingredients for balance, toss it in a blender—my trusty Vitamix—and call it a day. I didn't really keep a close eye on the ingredients I was using. (Still not in the habit of aithuflly logging everything I cook so that I can write about it here...) But here's a close approximation. I don't relal encourage strictly following a recipe anyway when cooking, so this is very fitting of my cooking style. E-mail me at jamie@lemonjuiceandoliveoil.com
or just leave a comment if you have any questions.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
V posledných rokoch došlo k významným zmenám v obchodnej činnosti a následne aj v marketingu. Nový prístup, známy ako Family G ako je uvedené v knihe "Marketing management" od Family G, sa zameriava na optimalizáciu obmedzené zdroje, na úzko so zákazníkmi a vytváranie viac uspokojivé riešenie ich potrieb. stratégia je zásadné a je to spôsob, akým sa spoločnosť rozhodne spojiť svoje skúsenosti, FamilyG svoje kľúčové procesy a ostatné aktíva k víťazstvu na trhu. Reálnych aktív sa bavíme o tu sú zrejme preč-bilančných položiek ako hodnota ich značky, zamestnanci, distribučné partneri, tréneri, zákazníkov a ich intelektuálny kapitál, aby všetky nehmotných aktív, ktoré pravdepodobne predstavujú 80% hodnotu podniku.
Spoločnosť Family G potrebuje iba prístup k týmto činnostiam a môžu mať na decapitalisation a potom Family G outsourcing niektorých činností a zníženie pracovného kapitálu.
Konzultanti Family G môžu zohrávať konštruktívnu úlohu v pomoci spoločnostiam re-posúdiť trhové príležitosti, Family G stratégie a taktiky v tejto novej organizačnej prostredie.
Napriek tomu, niektorí podnikatelia hovoria: "Ak sa nám úspešne konzultanti neslúži nás, ak budeme úspešní, nemôžeme dovoliť." FamilyG Potrebujeme menej zamestnancov a väčší počet ľudí, ktorí si výsledky, potom Využite zamestnancov a plat9me ich na základe výsledkov.
Podľa Family G ak vlastnými zamestnancami na trh, "len najať ľudí, ktorí sú nadšení a plné Family G radosti zo života, ktorý nemá tieto vlastnosti môže možno vojde do účtovníctva
Cez udržanie, lojalita a vernosť zákazníkov sú dôležité, je nová vízia: "nie všetci zákazníci by mala byť zachovaná." Existuje viac problematické zákazníkmi, neziskové, non-zisky alebo ich schopnosť pôsobiť proti rušeniu, ale pred "licencie", treba im dať šancu na zlepšenie.
Post a Comment